Hospitality, een totaalconcept
“We gaan nog een stapje verder dan een klassiek onthaal. Onze collega’s zijn Hospitality Officers. Met hun persoonlijke aanpak en gastvrijheid zorgen ze voor een echte experience. Onze Hospitality Officer stapt op de bezoeker af, spreekt hem/haar met de naam aan en brengt proactief de nodige zaken in orde. Komt een bezoeker aan met een taxi? Dan stelt onze Hospitality Officer meteen voor om een taxi te boeken voor de terugrit. Heeft de bezoeker een lange rit achter de rug? Onze collega biedt een drankje aan en toont waar de toiletten zich bevinden.
Ook de digitale mogelijkheden tillen de ontvangst vandaag naar een hoger niveau, denk maar aan een receptiekiosk die de receptietaken overneemt na de werkuren.”
“Aangezien elke receptie uniek is, tekent ons team voor iedere klant een service op maat uit. En om een kwalitatieve bezoekerservaring te blijven garanderen, worden de processen op regelmatige basis met de klant onder de loep genomen. Feedback is onze ‘key to success’!”